سیستم ضدعفونی Emaux ایمکس UV مدل NT-UV16T

  • از اشعه ماوراء بنفش برای ضدعفونی کردن آب استخر و همچنین آب آشامیدنی واحدهای مسکونی و تجاری استفاده می کند
  • این لامپ های قادرند 99.9 درصد از میکروارگانیسم های موجود در آب استخر که عمدتا در برابر کلر از مقاومت بالایی برخوردارند را از بین ببرند
  • مجهز به تایمر برای کنترل کارایی لامپ UV و افزایش طول عمر لامپUV
  • محافظت در برابر آلرژی های پوستی  و دوستدار محیط زیست بدلیل کاهش 80 درصدی کلر و مواد شیمیایی
  • کریستالیزه کردن و شفافیت آب استخر
  • نصب ونگهداری آسان
  • مناسب استخر و جکوزی تا حجم 15 مترمکعب
  • توان ورودي 16 وات
  • حداكثر فشار 3 بار
  • دارای یک سال گارانتی و 5 سال خدمات فروش

18,998,000تومان

مشاوره رایگان خرید و خدمات پس از فروش

تضمین اصالت کالا

پرداخت مطمئن

ارسال سریع

دکمه اشتراک گذاری

توضیحات

کاربرد های سیستم ضدعفونی Emaux ایمکس UV مدل NT-UV16T

1) سیستم آب آشامیدنی
2) سیستم فاضلاب
3) واحد تصفیه آب فرآیندی
4) استخر و جکوزی

سیستم ضدعفونی چیست؟

سیستم ضدعفونی یا به طور دقیق‌تر سیستم پاکسازی یک سیستم یا دستگاه است که برای از بین‌بردن میکرو‌ارگانیسم‌ها و جلوگیری از انتقال عفونت‌ها به صورت موثر استفاده می‌شود. این سیستم‌ها تمامی اقداماتی که به منظور کاهش جرم‌های باکتریایی، ویروسی، پارازیتی و سایر میکروارگانیسم‌ها انجام می‌شود را شامل می‌شوند. به عبارت دیگر، ضدعفونی یا پاکسازی محیط وسایل و تجهیزات پزشکی و بهداشتی از آلودگی میکروبی، تا جلوگیری از گسترش عفونت و بیماری به دستگاه ها وسایل و مواد بهداشتی، میکروارگانیسم ها.

سیستم ضدعفونی استفاده‌می‌شود در انواع محیط‌ها از جمله محیط‌های پزشکی، دندانپزشکی، کارخانجات تولیدی، رستوران‌ها، مراکز زیستی و غیره. این سیستم‌ها موجب کاهش انتقال عفونت‌ها می‌شوند و بهبود کیفیت سلامتی افراد کمک می‌کنند. همچنین این سیستم‌ها می‌توانند هزینه‌های پزشکی را کاهش دهند زیرا کاهش بیماری‌ها وعفونت‌ها نیاز به درمان کمتری می‌طلبد.

سیستم ضدعفونی شامل چند مرحله است که هر مرحله شامل فرآیند‌های مختلفی برای از بین‌بردن و کنترل میکروارگانیسم‌ها می‌باشد. این مراحل به شکل زیر می‌باشد:

  1. شستشو و بهداشت دستگاه‌ها
  2. آنتی‌سپتیک و استریلیزاسیون
  3. فرایندهای حرارتی مانند اتوکلاو و استریلیزاسیون با اشعه ماگنتیک
  4. استفاده از مواد شیمیایی مانند الکل، کلر، جرم‌کش‌ها، ید، کلرهگزدین، اتیلن دی‌آمین تترا استیک اسید (EDTA)، آلدهید، فرمالدهید و هیدروژن پراکساید
  5. استفاده از تکنولوژی های نوین مانند استریلیزاسیون پلاسمایی و فیروزه‌یونی

در نتیجه، سیستم ضدعفونی Emaux ایمکس UV مدل NT-UV16T یکی از روش‌های مهم برای حفظ بهداشت و جلوگیری از انتقال عفونت‌ها می‌باشد. این سیستم‌ها باعث کاهش عوارض سلامتی، کاهش هزینه‌های پزشکی، افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و بهبود محیط زیست می‌شوند. از این رو، استفاده از این سیستم‌ها برای تمامی محیط‌ها و صنایع ضروری می‌باشد.

انواع سیستم ضدعفونی چیست؟

  1. سیستم‌های ضدعفونی هوا: این سیستم‌ها شامل فیلتراسیون هوا، استفاده از اشعه فرابنفش، استفاده از اکسیژن ازن و … است که برای جلوگیری از انتقال ویروس‌ها و باکتری‌ها از طریق هوا مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  2. سیستم‌های ضدعفونی سطوح: این سیستم‌ها برای پاکسازی وضدعفونی سطوح مختلف، مانند میز و صندلی، استفاده می‌شوند و شامل مواد شوینده و ضدعفونی کننده‌ای هستند.
  3. سیستم‌های ضدعفونی دست: این سیستم‌ها برای شستشو وضدعفونی دست‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و باید حاوی مواد ضدعفونی موثر باشند.
  4. سیستم‌های ضدعفونی آب: این سیستم‌ها برای تصفیه وضدعفونی آب مورد استفاده قرار می‌گیرند و شامل استفاده از کلر، اشعه فرابنفش و تصفیه‌کننده‌های آب مختلف هستند.
  5. سیستم‌های ضدعفونی محلول‌ها: این سیستم‌ها برای تهیه محلول‌های ضدعفونی استفاده می‌شوند که شامل مواد شوینده و ضدعفونی‌کننده هستند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیستم ضدعفونی Emaux ایمکس UV مدل NT-UV16T”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *