سیلیس کریستالی (شیشه ای) آیمکس IMAX

سیلیس از ترکیب دو عنصر سیلیکون و اکسیژن ساخته شده و نام آن دی اکسید سیلیکون و فرمول شیمیایی SIO2 می باشد. این ماده ی سفید رنگ از معادن ایران استخراج شده و در صنایع کاربرد بسیاری دارد. قابل ذکر است که فراوانی سیلیس این ماده غیر فلزی  در پوسته زمین بسیار بالا بوده و در انواع مختلفی از جمله سیلیس دانه بندی شده، میکرونیزه و … به بازار عرضه می شود.سیلیس دارای فرمول شیمیایی SIO2 بوده و از معادن سیلیکا آن را استخراج می کنند. این ماده مرکب سیلیسیوم و اکسیژن بوده و در طبیعت به صورت آزاد و سیلیکات زیاد موجود است. از این نوع کانی در موارد مهمی چون تصفیه اب استفاده می کنند. از این رو بعضا به آن سیلیس فیلترشنی می گویند.

سیلیس کریستالی (شیشه ای) IMAX  ایران با بسته بندی های 20 کیلوگرمی در سه سایز ریز ، متوسط ، درشت با عمر مفید حداقل 10 سال مناسب انواع فیلتر شنی های استخری

210,000تومان

مشاوره رایگان خرید و خدمات پس از فروش

تضمین اصالت کالا

پرداخت مطمئن

ارسال سریع

دکمه اشتراک گذاری

توضیحات

می توانید سیلیس کریستالی (شیشه ای) آیمکس IMAX را به صورت آنلاین از سایت راین سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

سیلیس کریستالی چیست؟

سیلیس کریستالی یک نوع ماده معدنی است که از گروه سیلیسات‌ها و دارای فرمول شیمیایی SiO2 است. این ماده اغلب به صورت شفاف و بی رنگ یا با رنگ‌های مختلفی که از تغییرات در ساختار داخلی مولکول‌های آن ناشی می‌شود، یافت می‌شود. بنابراین سیلیس کریستالی یک ماده با ظاهر زیبا و شفاف است که از آن به عنوان یک سنگ قیمتی در صنایع جواهرسازی و تزئینات استفاده می‌شود.

این ماده معدنی به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد خود، از جمله سختی، شفافیت، ضد خوردگی و مقاومت بالا در برابر حرارت، به عنوان یک نوع ماده بسیار محبوب در صنایع مختلف استفاده می‌شود. علاوه بر استفاده در صنایع جواهرسازی، سیلیس کریستالی نیز در صنایع دیگری نظیر الکترونیک، ساخت و ساز، دندانپزشکی، تولید شیشه و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سنگ‌های سیلیسیوم در طبیعت به شکل مواد معدنی مختلفی یافت می‌شوند که اکثریت آنها حاوی سیلیس کریستالی هستند. برخی از این سنگ‌ها شامل کوارتز، نفوذکرد، استون، اگات، آمتیست و … می‌باشند. اما مهمترین ارقام سیلیس کریستالی که بیشتر به عنوان سنگ قیمتی شناخته شده اند شامل کوارتز، نفوذکرد و آمتیست می‌باشند.

کاربرد سیلیس کریستالی (شیشه ای) آیمکس IMAX چیست؟

سیلیس کریستالی یک نوع ماده شیمیایی است که از سنگهای مختلفی مانند کوارتز و سیلیس تشکیل شده است. این ماده به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد خود، در صنایع مختلف استفاده می شود.

برخی از کاربردهای سیلیس کریستالی شامل موارد زیر می شود:

  1. استفاده در صنایع شیشه سازی برای افزایش سختی و مقاومت شیشه
  2. استفاده در تولید کریستال های نفیس و زیبا
  3. استفاده در تولید سرامیک های مقاوم در برابر حرارت و خوردگی
  4. استفاده در تولید سرامیک های مغناطیسی
  5. استفاده در تولید الکترودهای پلاتینیومی برای استفاده در تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیلیس کریستالی (شیشه ای) آیمکس IMAX”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *