فیلترشنی مسترپول مدل S30

359,900,000تومان

مشاوره رایگان خرید و خدمات پس از فروش

تضمین اصالت کالا

پرداخت مطمئن

ارسال سریع

دکمه اشتراک گذاری

توضیحات

خرید فیلترشنی مسترپول مدل S30

برند مسترپول یکی از برندهای با کیفیت در زمینه تجهیزات استخر، سونا و جکوزی است. فیلتر‌های مسترپول با طراحی نوآورانه و فناوری پیشرفته، با فیلتراسیون عالی آبی زلال و شفاف را فراهم می کنند. فیلترهای تصفیه استخر MR.POOL از دو سری T و S تولید و عرضه شده اند.

فیلترهای S ساخته شده از فایبرگلاس تقویت شده اند و مقاومت بسیار بالایی نسبت به رطوبت، خوردگی، تغییرات جوی و اشعه ماورا بنفش دارند. این فیلترها می توانند به مدت سالها در محیط های باز استفاده شوند و در برابر نور خورشید نیز مقاومت داشته باشند.

فیلتر S30 دارای حداکثر فشار کاری 2.8 بار و حداکثر دمای کارکرد 50 درجه سانتیگراد است و برای استخرهای آب گرم و جکوزی مناسب است. این فیلتر دارای شیر 6 حالته اتصال از بغل می باشد و نصب و سرویس آن بسیار آسان است.

مخزن این فیلتر ظرفیت 225 کیلوگرم شن دارد و توصیه می شود از سیلیس به جای شن های سنتی برای داشتن آبی زلال و شفاف استفاده شود. استفاده از سیلیس در دراز مدت به صرفه تر است زیرا دارای طول عمر بیشتری نسبت به شن های سنتی است.

فیلتر S30 با فیلتراسیون 22 متر مکعب در ساعت و کانکشن 2 اینچ، مناسب فیلتراسیون استخرهای روباز تا 88 مترمکعب (با سیکل زمانی استاندارد 4 ساعته) و استخرهای سرپوشیده تا 176 مترمکعب (با سیکل زمانی استاندارد 8 ساعته) می باشد.

ویژگی های فیلترشنی مسترپول مدل S30

  • مناسب جهت تصفیه استخر و جکوزی
  • دارای شیر 6 راهه دستی و مانومتر بر روی شیر
  • حجم آبدهی 22 متر مکعب در ساعت
  • اتصال ورودی و خروجی 2 اینچ
  • حداکثر فشار کاری 2.8 بار
  • محدوده دمای کارکرد 10 الی 50 درجه سانتی گراد
  • 18 ماه ضمانت شرکتی

توضیحات تکمیلی

قطر

75

ارتفاع باشیر

96

دبی

30

حجم سیلیس

225

سایز اتصلالات

2-(63MM)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلترشنی مسترپول مدل S30”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *